Évek óta Frankfurtban élek, ha van kedvetek, nézzetek be a blogomra, ahol két bejegyzést is írtam arról, milyen dolgok teszik fantasztikussá ezt a várost: www.ciclifestyle.com/eletmod
Bankfurtot még nem hallottam, de a Mainhattent már igen :)
"sok világvároshoz hasonlóan" ilyenre nem sok példa van az öreg konitnensen, ez inkább egy amerikai dolog, amit Ázsia is átvett.
Én csak velük vagy Lufthansával repülök, nekünk Tegel 20 perc, Schönefeld meg 1 óra. Most éppen aláírásgyűjtés folyik a városban hogy BER megnyitása (haha) után is maradjon Tegel.
En relative sokat utaztam veluk, arban szinte mindig ok voltak az adott utvolnalon a legjobbak, ha egy repterre mondjuk csak Lufthansa vagy Airberlin repult. A munkam miatt jol ossze tudtam hasonlitani oket a Lufthansaval vagy easyjettel is, szerintem vannak olyan jok, mint az LH, es sokkal jobbak, mint az easyjet. Orommel hasznaltam a torzsutas programjukat is, talan 2 honap alatt megkaptam az ezust kartyat, amivel mar lehetett hasznalni a sajat Lounge-ot, amit ha volt ra lehetoseg, igenybe is vettem tobbszor (MUC es HAM). Baratnom mindig orult a chips-nek es a csokinak is, amit hazavittem egy-egy airberlines utazasomrol.
En is sajnalnam, ha eltunnenek, de szerintem nem fogjak tulelni, mert vagy a verseny vagy a burokracia (Etihad reszesedes miatti "tamogatasok") ki fogja kesziteni oket.
@aemberek: Tényleg, mennyivel jobbak a magyarországi vonatok! :P Utaztál már egyáltalán frecciarossa-val? Miért olyan nehéz valamiről elismerni, hogy jó?? Akármit mondasz, gyors és kényelmes, a vonaton belül a tájékoztatás kiváló. Nem áll meg egy rakat helyen, mint Magyarországon az IC, arra ott van a bianca és az argento. Ja, és jó olasz módra megoldják, hogy a pályaudvaron ott várhass, ahol fel fogsz szállni, nem rendezik át folyton, és nem kell szaladgálni a peronon. Botrány! :P
gyorsulása botrányos, kb. mint egy vemhez gőzmozdonyé
jó olasz módra már az építés előtt, alatt és után szétlopták, ehhez képest a négyes metró becsületes építkezés volt (sok év csúszás, többszörös költségtúllépés, nem a terveknek megfelelő kivitelezés stb.) Tanítani lehetne a simicska akadémián...
Utolsó kommentek:
fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2017.04.04. 13:50:02
(És persze ott volt még a Henninger Turm a folyó túlpartján, abban volt egy körbeforgós étterem is, de az egészet lebontották 2013-ban.)
Bejegyzés: Karcolja az eget - Main Tower, Frankfurt
szabokriszta · http://www.ajurvedikusmasszazs.hu 2017.04.04. 08:59:27
Bejegyzés: Karcolja az eget - Main Tower, Frankfurt
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.04.03. 15:32:22
"sok világvároshoz hasonlóan" ilyenre nem sok példa van az öreg konitnensen, ez inkább egy amerikai dolog, amit Ázsia is átvett.
Amúgy köszi a tippet.
Bejegyzés: Karcolja az eget - Main Tower, Frankfurt
AiRLAC 2017.03.20. 17:04:21
Bejegyzés: A fapad felé félúton: Airberlin teszt
StanLee · https://newsroll.net 2017.03.20. 15:23:02
En is sajnalnam, ha eltunnenek, de szerintem nem fogjak tulelni, mert vagy a verseny vagy a burokracia (Etihad reszesedes miatti "tamogatasok") ki fogja kesziteni oket.
Bejegyzés: A fapad felé félúton: Airberlin teszt
szeretnék én nálam macska lenni 2017.03.01. 09:18:35
Bejegyzés: Frecciarossa – Az olaszok szupervonata
aemberek (törölt) 2017.02.27. 22:01:44
jó olasz módra már az építés előtt, alatt és után szétlopták, ehhez képest a négyes metró becsületes építkezés volt (sok év csúszás, többszörös költségtúllépés, nem a terveknek megfelelő kivitelezés stb.) Tanítani lehetne a simicska akadémián...
Bejegyzés: Frecciarossa – Az olaszok szupervonata