Ki is vagyok, hol is vagyok?

2017. február 23. - ne0dd

Profil-idegen poszt következik. Azaz az általános témától eléggé eltérő. De egyszer kell egy ilyen is, úgyhogy essünk is túl rajta!

Szóval... Az első posztot a tévésorozatok mintájára egy pilot epizóddal kezdtem - hirtelen, a dolgok közepébe vágva, és a blog jövőbeli tematikájánál maradva. Se köszönés, se bemutatkozás, csak a lényeg. Ettől függetlenül viszont úgy érzem, mindenképpen adós vagyok egy ilyen írással is, amiben elmesélem ki vagyok, és miért is kezdtem el ezt az egészet. Meg úgy egyáltalán: mi ez az egész?!

Akkor sorban. Én István vagyok, Székesfehérváron élek és dolgozom a hét nagyrészében. Amikor pedig éppen nem a munkával vagyok elfoglalva, igyekszem utazni. Mindegy, hogy hova és mivel, a lényeg, hogy mehessek. Viszont ahogy a mondás tartja, nem a cél a fontos, hanem az ahhoz vezető út. 
pexels-photo.jpeg

Egy fenét. 
Az ehhez hasonló idézetektől a falra tudnék mászni, úgyhogy nyugi, ha ti is éreztek néha hasonlóan, ígérem, nem fogtok a későbbiekben ilyeneket olvasni. Ettől függetlenül részben az én felfogásomra is igaz ez a kitudja honnan származó hatalmas bölcsesség. Persze tényleg csak részben, mert a cél nyilván állati fontos, el sem indulnék itthonról csak úgy valahova, ha nem tudnám, hogy oda akarok menni. Ettől függetlenül viszont én azon kevesek közé tartozom, akik az ahhoz vezető utat is élvezik. Szeretem a különféle közlekedési eszközöket, a repülőket, vonatokat, metrókat, villamosokat, buszokat, autókat; szeretem a repülőterek, vasútállomások, szállodák, kikötők hangulatát - egyszóval mindent, amivel utazhatok, vagy az utazáshoz kapcsolódik valamilyen formában. 
pexels-photo-156981.jpeg
Úgyhogy a blog is erre a két témára fog épülni: a helyekre, amiket megnéztem, és az utazás "mellékszereplőire". Plusz a menet közben eszembe jutó egyebekre, amik az utazáshoz kapcsolódó élményeim, de valahogy mégsem tartoznak az említett két csoportba.

Szóval ez a terv, meglátjuk mi lesz belőle. Nekem mindenesetre nagyon jó érzés, hogy egy korábbi autós blogom után megint írok, ráadásul olyan témáról, amit borzasztóan szeretek csinálni.
Remélem nektek is tetszeni fog a dolog, tartsatok velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://returjegy.blog.hu/api/trackback/id/tr3012282919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása